Настав момент розкрити трішки секретів з GameDev
Першим пунктом буде ознайомлення з об’єктами в Unity.
– Створіть підлогу для своєї конструкції
Почніть створювати свою конструкцію, створивши базову поверхню, яку ми будемо називати floor, і на якій можна буде будувати інші елементи:В Hierarchy клацніть правою кнопкою миші на GameObject Structure та виберіть 3D Object > Cube , щоб створити новий примітив куба як дочірній до порожнього ігрового об’єкта.
– Додайте об’єкти до своєї структури
Чудовою ідеєю є створення 3D моделі, та задавати їй підходящі розміри. Коли об’єкт створений можна створити та підключити скріпт до нього.
– У Inspector знайдіть компонент Transform для Stair. Змініть його Scale і Position так, щоб він знаходився над Floor і був трохи меншим.
– Також не забуваймо про текст, тут важливе зауваження!
UI текст завжди залежить від камери, тому що він прикріплений до неї, а текс 3D залежить лише від заданого тобою розташування чи вспливання.
– Налаштуйте освітлення в сцені
Тепер, побудувавши вашу конструкцію, ви можете налаштувати освітлення. У нову 3D-сцену для імітації сонячного світла включено об’єкт під назвою Directional Light. Ви можете маніпулювати напрямком цього світла, обертаючи його. Зміна положення або масштабу Directional Light GameObject ні на що не в пливає.
– Те ж саме стосується камери, налаштування цього буде відображати красиву картинку вашого оформлення.
Для наглядної практики можна переглянути стрічку у цьому пості або поекспериментувати самому.
https://gamedev.dou.ua/forums/topic/38253/
Бажаємо успіху!